WE VERHUIZEN 1 JUNI NAAR ADIDAS.NL - MEER INFORMATIE WE VERHUIZEN OP 01/06/17 NAAR ADIDAS.NL
  • Je kunt hier t/m juni shoppen zoals je dat gewend bent Je kunt hier nog steeds t/m juni shoppen
  • Maak je geen zorgen - je kunt je artikelen gewoon nog retouren na de verhuizing Maak je geen zorgen - je kunt je artikelen nog steeds op de gewoonlijke manier retouren
  • De klantenservice zal hier na 1 juni ook nog steeds voor je zijn De klantenservice zal hier na 1 juni ook nog steeds voor je zijn
  • Laatste kans om deze sporten te shoppen voordat er een time-out wordt ingelast Laatste kans om te shoppen voor sporten als badminton, worstelen & cricket voordat er een time-out wordt ingelast
  • MEER INFORMATIE
X
adidas online shop | feedback_ nl

Jouw feedback

Laat ons weten hoe jouw winkelervaring was. Wat kunnen we verbeteren? Waar ben je tevreden over?

Vul dit tekstveld in

Bedankt. Jouw feedback is verzonden.

Je feedback kon niet verzonden worden. Gebruik een van de formulieren om je feedback in te vullen.

 
 

 

Waarom kan ik op deze website geen kortingscode inleveren die ik via www.adidas.nl heb gekregen?
 
 
 

Deze website is ontworpen om jou een ‘het beste voor de atleet’ online winkelervaring te bieden en staat los van www.adidas.nl.

Vouchers van www.adidas.nl worden door deze site niet ondersteund en kunnen daarom niet op adidasspecialtysports.nl worden gebruikt, en vice versa.

Waar kan ik een overzicht van al mijn bestellingen vinden?
 
 
 

Als je je bestelling geplaatst hebt, krijg je een e-mail met jouw bestelgegevens. Zodra de bestelling is verstuurd, krijg je een bevestigingsmail waarin ook de voorwaarden en bepalingen staan. Daarnaast kun je de details van je bestelling en retouren bekijken in het ‘mijn Account’-gedeelte.

Kan ik een bestelling annuleren wanneer die nog niet verzonden is?
 
 
 

Helaas kun je je bestelling vanwege logistieke redenen niet annuleren, zelfs niet als deze nog niet is verzonden. Je bestelling wordt namelijk direct verwerkt.

Maak je geen zorgen: je kunt je bestelling weigeren of de artikelen die je niet wilt terugsturen volgens ons retourbeleid.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
 
 
 

De meeste bestellingen worden meteen verwerkt zodra de bestelprocedure is voltooid. Als je bij je bestelling hebt gekozen voor betaling met een creditcard, wordt het bedrag pas afgeschreven als de bestelling is verzonden.

Standaardverzending: 2 werkdagen
Als je vóór 14.30 uur bestelt, zou je bestelling binnen twee werkdagen in huis moeten zijn.
Je ontvangt een bevestiging per e-mail wanneer je bestelling is verzonden.

Wat kost de bezorging?
 
 
 

adidas rekent een vast bedrag voor de bezorging per adres. Dit bedrag varieert per verzendwijze. De tarieven (incl. btw) zijn als volgt:
- Standaardverzending €4,95
Voor alle bestellingen van meer dan €89 wordt gratis bezorging aangeboden.

De NL adidas online shop kan alleen naar NL verzenden.

Waarom betaal ik zowel voor www.adidas.nl als voor www.adidasspecialtysports.nl verzendkosten als ik mijn bestelling plaats?
 
 
 

De artikelen die je bestelt op adidasspecialtysports.nl komen uit een ander magazijn en worden door een andere logistieke partner verwerkt. Zo zijn we er zeker van dat we het breedste aanbod hebben in onze gespecialiseerde markt en je van hoofd tot voeten kunnen uitrusten voor je favoriete sport. Ook kunnen we je artikelen zo het snelst bezorgen.

Bezorging
 
 
 

Bij het bestellen wordt je verzocht een verzendwijze voor je artikelen te kiezen. De totale bezorgkosten worden automatisch berekend tijdens het bestellen, voordat je bestelling wordt afgerond.

Waar kan ik de verzending van mijn bestelling volgen?
 
 
 

Je kunt de status van je bestelling volgen op het ‘mijn Account’-gedeelte van de website. Zodra je bestelling is verzonden, krijg je ook een bevestigingsmail met een tracking nummer. Met dit tracking nummer kun je je bestelling direct via de verzendpartner volgen.

KAN IK MIJN BESTELLING OPHALEN IN EEN ADIDAS WINKEL?
 
 
 

Helaas kunnen we voor Specialty Sports geen click & collect service aanbieden door de complexiteit van de systemen. Vul niet het adres van een adidas winkel in als jouw bezorgadres.

Wat is het ruilbeleid van adidas?
 
 
 

Helaas is het niet mogelijk om artikelen te ruilen. Dit komt doordat we direct na het plaatsen van je bestelling met het verwerken beginnen. Als je een artikel wilt ruilen, moet je eerst je aankoop retourneren, waarna je je geld terugkrijgt. Daarna kun je een nieuwe bestelling plaatsen. Je krijgt alleen geld terug voor geretourneerde artikelen die voldoen aan ons retourbeleid.

Wat zijn de regels voor retourneren?
 
 
 

Als je niet helemaal tevreden bent met je aankoop, krijg je volgens onze Tevredenheidsgarantie je geld terug.

Je kunt je adidas-aankoop binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug. Als het retourpakket buiten deze periode valt, of als het artikel gedragen of beschadigd is of niet in de originele verpakking zit, kan adidas de geretourneerde artikelen niet accepteren en je geld niet teruggeven. Kleding kan alleen worden geretourneerd als het originele label/prijskaartje niet is verwijderd.

Hoe kan ik een artikel terugsturen?
 
 
 
Je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Om een artikel of de hele bestelling te retourneren, volg je de onderstaande instructies:

1. Stop het artikel terug in de originele verpakking, inclusief alle labels en hangtags.

2. Gebruik het gefrankeerde retourlabel om het pakket te adresseren.

3. Vul het retourformulier volledig in, inclusief de reden van terugsturen, en stuur het mee met het pakket.

4. Breng je pakket naar het dichtsbijzijnde UPS Service Punt (gratis).
Bekijk hier meer informatie over de pakket-ophaalservice.

Houd de volgende informatie bij de hand:
  • - Je Klantnummer
  • - Je Bestelnummer
  • - Je ophaaladres
  • - Je telefoonnummer
  • - De gewenste ophaaldatum

Als je je retourdocumenten bent kwijtgeraakt, neem dan contact op met onze specialty sports klantenservice op telefoonnummer 0800 - 0250028 0800 - 0250028(gratis)**zodat we je nieuwe papieren kunnen toesturen.

**Gratis als je met een vaste telefoon belt.
Wat moet ik doen als ik het verkeerde artikel heb ontvangen, of als het artikel beschadigd is of niet werkt?
 
 
 

Als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, adviseren we je contact op te nemen met onze specialty sports klantenservice op telefoonnummer 0800 - 0250028 0800 - 0250028(gratis)** en de details van je bestelling door te geven.
Ze staan voor je klaar van maandag tot vrijdag tussen Ma-Vr 9:00-21:00 uur; Za 10:00-18:00 uur. Dan zullen ze je zo goed mogelijk verder helpen.

**Gratis als je met een vaste telefoon belt.  

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
 
 
 

Als het geretourneerde artikel bij ons is aangekomen, door ons kwaliteitsteam is gecontroleerd en wanneer blijkt dat het binnen ons retourbeleid valt, wordt de terugbetaling verwerkt. Deze kwaliteitscontrole kan tot 2 weken duren, maar neemt meestal minder tijd in beslag. Zodra je retour is goedgekeurd duurt het 1 tot 2 werkdagen voor adidas je geld terugstort op je creditcard of bankrekening. Houd er rekening mee dat het soms langer duurt voordat je bank of creditcardmaatschappij de bijschrijving heeft verwerkt.

Voor meer informatie kun je het beste contact opnemen met onze specialty sports klantenservice op 0800 - 0250028 0800 - 0250028(gratis)** en de adviseur aan de lijn de details van je bestelling laten weten en/of je vraag stellen.
Onze specialty sports klantenservice staat voor je klaar Ma-Vr 9:00-21:00 uur; Za 10:00-18:00 uur. Onze adviseurs helpen je graag.

**Gratis als je met een vaste telefoon belt.

Ik heb per ongeluk mijn artikelen teruggestuurd naar het www.adidas.nl in plaats van specialty sports - wat moet ik nu doen?
 
 
 

Maak je geen zorgen. Neem contact op met onze specialty sports klantenservice op telefoonnummer 0800 - 0250028 0800 - 0250028(gratis)** en informeer onze adviseurs over je retour.
Onze specialty sports klantenservice staat Ma-Vr 9:00-21:00 uur; Za 10:00-18:00 uur voor je klaar en zal de kwestie graag voor je oplossen.

**Gratis als je met een vaste telefoon belt.

Welke betaalwijzen worden geaccepteerd?
 
 
 
In de online shop zijn de volgende betaalwijzen beschikbaar:

  • Creditcard
    • - Visa
    • - Master
    • - Amex
  • PayPal
  • PayPal Express
  • iDeal
Wanneer wordt het geld van mijn creditcard afgeschreven?
 
 
 

Pas als je bestelling wordt verzonden, wordt het geld van je creditcard afgeschreven.

Wat is 3D Secure?
 
 
 

Veiligheid voor alles! We weten hoe belangrijk het is om je persoonlijke gegevens te beschermen. Om de beste bescherming te kunnen bieden, worden je creditcardgegevens versleuteld verstuurd en nooit door adidas opgeslagen. Ons betaalsysteem is door 3D Secure goedgekeurd. Het 3D Secure-systeem beschermt je creditcardgegevens met een speciale veiligheidscode.

Wanneer wordt het geld van mijn PayPal-account afgeschreven?
 
 
 

Zodra je je bestelling definitief plaatst schrijft adidas het geld van je PayPal-account af.

Nieuwsbrief

Hoe kan ik mezelf aanmelden voor de adidas specialty sports nieuwsbrief?
 
 
 

Het is heel eenvoudig om je te abonneren op ons nieuws. Vul gewoon je e-mailadres in op het formuliertje dat je op elke pagina van de shop vindt en klik op ‘versturen’. Op de volgende pagina kies je een aanhef, vul je je voor- en achternaam in en ook je geboortedatum. Vervolgens zul je het laatste nieuws en verhalen over je favorieten sport, atleten en teams krijgen, en ook informatie over nieuwe artikelen.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
 
 
 

Wil je ons nieuws en onze updates niet meer ontvangen? Klik gewoon op de ‘Uitschrijven’-link die je onder aan elke nieuwsbrief vindt. Je kunt de instellingen voor nieuwsbrieven ook beheren in het ‘mijn Account’-gedeelte.

Contact
 
 
 

Als je vraag hier niet tussen staat, kun je het beste contact opnemen met onze specialty sports klantenservice op telefoonnummer 0800 - 0250028 0800 - 0250028(gratis)** en onze adviseur de details van je bestelling en/of je vragen laten weten.

Onze specialty sports klantenservice staat Ma-Vr 9:00-21:00 uur; Za 10:00-18:00 uur. Onze adviseurs helpen je graag.

**Gratis als je met een vaste telefoon belt.

Vouchers

Hoe gebruik ik een voucher?
 
 
 

Als je een voucher hebt ontvangen, kun je die tijdens het bestelproces inleveren door de betreffende code in het ‘Voucher’-veld in te voeren.

Het is heel eenvoudig.

1. Je kiest het artikel dat je graag wilt en stopt het in je winkelmandje.

2. Tijdens het bestelproces gebruik je de voucher door je persoonlijk kortingscode in het ‘Voucher inleveren’-veld op de pagina ‘jouw winkelmandje’ in te vullen.

3. Als je op ‘Inleveren’ klikt wordt het tegoed van de voucher automatisch van je besteltotaal afgetrokken. Als de kortingscode eenmaal is gebruikt, is hij niet langer geldig.

Welke voorwaarden zitten er vast aan het gebruik van een voucher?
 
 
 

Hoelang de voucher geldig is en wat de minimale besteding is, kun je vinden in de gebruiksvoorwaarden die op de voucher zelf staan. Je kunt een voucher niet inwisselen voor contant geld of er eerdere bestellingen mee betalen. De kortingscode moet tijdens het lopende bestelproces worden ingevoerd. Let op: onze vouchers kunnen slechts eenmaal per bestelling en per klantaccount worden ingeleverd. Vouchers kunnen niet worden ingeleverd bij retouren en worden niet deels geaccepteerd voor de betaling van artikelen die niet worden teruggestuurd. Als je het artikel van jouw keuze opnieuw wilt bestellen in een andere kleur of maat, kun je een vervangende voucher krijgen door ons een e-mail te sturen.

Kan ik meerdere vouchers combineren?
 
 
 

Nee, je kunt slechts één voucher per bestelling gebruiken. Daardoor kun je geen voucher gebruiken als er SALE-artikelen in je winkelmandje zitten.

Kunnen vouchers ook later worden ingeleverd?
 
 
 

Nee, vouchers kunnen alleen gebruikt worden voordat je het bestelproces afrondt. Je kunt het bedrag niet later nog crediteren.

Wat gebeurt er met vouchers bij retourneren of ruilen?
 
 
 

Hou er rekening mee dat als je een aantal of alle artikelen terugstuurt, de voucher niet kan worden ingewisseld of als betaling kan worden gebruikt voor de artikelen die je niet terugstuurt. Als het retourneren van een deel van de bestelling betekent dat de minimale bestelwaarde niet gehaald wordt, is er niet langer aan de voorwaarden van de voucher voldaan en is de voucher niet meer geldig. In dit geval zul je de oorspronkelijke prijs van het artikel (zonder korting) moeten betalen.
Helaas is het niet mogelijk om artikelen direct te ruilen. Als je het artikel van jouw keuze opnieuw wilt bestellen in een andere kleur of maat, kun je een vervangende voucher krijg door ons een e-mail te sturen.

Sponsoring

Met wie neem ik contact op over het sponsoren van een team, organisatie of atleet?
 
 
 

adidas ontvangt vele verzoeken om teams, atleten en organisaties te sponsoren en we vinden het jammer dat we niet elk verzoeken kunnen inwilligen.

We staan pal voor het creëren van mogelijkheden voor deelname en competitie in alle sporten, voor atleten van elk niveau.

We kiezen onze partners omdat zij staan voor het beste in sport: teamwerk, eerlijkheid, trots, verantwoordelijkheidsgevoel en discipline.

Voor een sponsorverzoek stuur je je voorstel, met de juiste sport erbij (bijv. tennis, voetbal enz.) naar de Sports Marketing-afdeling op het volgende adres:

adidas AG Global Sports Marketing
World of Sports
91074 Herzogenaurach
Duitsland

Een adidas-medewerker neemt dan contact met je op over je voorstel. We waarderen je interesse in adidas ten zeerste en feliciteren je met jouw prestaties.